 MM ditunda :')
Assalamualaikum . Lame giloos saye x menulis post di blog . Becos malas . Tu je alasan . Skang nim saye nak cerite tentang "MM ditunda :') " . Kiteorang potpet potpet potpet banyak sangat lenim sebab ditunda . Ramai yang takleh gi . Kalau gi pown , saye dengan Athirah jerrr !! Mule2 dapat tahu xjadi sebab papa Athirah x bagi .. Nthen , papa Athirah bagi . Masetu ramai giloos x leh gi . Mama Athirah cadangkan tunda . Athirah lak , ikut jerpp . Saye cadangkan tunda ajolahh ! Len kali ! Fuh ! Laupown x sabar . Sampai mase 3 Dis tu TERbangun kul 3 pagi ! Wohoo ! Akibat tidaksabar sangat ! Mari-2 ditunda 12 / 12 nim . Haraplaa tidak ditunda agy !
Hai . Hai . Hai n Assalamualaikum ! Bertemu lagi di rancangan 'KHAS' bersama Malihah Munirah . :PPPP . Haha , ngade lop . Koyass . Fuh, fuh , fuh ! Berhabok blog gua . Lame tak update statuss . Sebab ade "Malas" mendatangi . Ngekk . Alang-2 dah dekat malam je . Nyamuk datang ! PAAAAAAAKKKKK !!!!!! Aduhh , hancur kulitkuu . Nganganga . Ngekss ! Aih , tukar topik daa . Topik ? Act , mneade topik pwnn ! =PPP . Skang nim , dok thau nok cite mende . Al - maklumlah CUTI SEKOLAH . Makan tidur solat fb . Saye nak pi MM nge Athirah / Hana / Ayn / Qistina / dan laen-2 cume takingat name . Kepada korang sume . Cadangnyee nak makan dulu , tapi adeorang nak pi POPULAR ! Ishh ! Oke-2 , asenye tu je laa .  BFFAE
Assalamualaikum & haii !! Saye owner punye blog . Malas gilee nak update Blalala dekat Blog nim . Owner blog nim thu main Twitter / Facebook .
Siape laa owner blog nim ? Hehe ! Saye laa ! Kite bertemu lagy ! Sekang nim saye nak tunjukkan gambar - 2 M . A . F . A . My BFFAE . Dieorang semuanyee comel - 2 .
First , Faiqah ! <3 . My lovely Friendss ! Setiap kiteorang akan bergaduh . Tapi tak sampai 1 hari pon dah berbaik . Ade pergaduhan paling besar . Yang nim nak ambik 2 hari untuk setel ! Masetuh tahun 3 laa . Memang besar dehh !
Second , Affaf ! Die seorang yang baik hati ! Kiteorang pon pernah bergaduh . Tapi , kadang -2 die jadi dalam Geng Durroh . Tapi kiteorang tetap BFFAE
My Funniest Friend . <3 . Die selalu buat saye ketawa . Saye dah jadi macam Ketawa gilee - 2 jugak . Nape die tak masuk MahaRajaLawak ? Taktahu la nape . Die kate saye pon sporting jugak ? Hahak ! Nama die Nur Aina Azwa . Just call "Aina"
Sorry Affaf , time nim awak pi cakap nge Durroh ! Kiteornag pon ambik kesempatan nok koya ! Maaf yee ! Affaf Rusydeena , Wan Nur Faiqah Syakurah , Nur Aina Azwa , Malihah Munirah . Nama singkatan . M . A . F .A ! K , tu jee ! Byee ! MesraMall
Assalamualaikum , hoho . Ajak ramai-2 , gi due orang jerpp . Puih-3 . Tapi best gokk . Mule-2 main bowling . Time main tuhh nampak cam senang jerpp . Padahal ... !! Tpi akhir-2 dpat gok strike . >.< .. Sokmoo masuk longkang .. Pastu gi shopping-2 . Time ni laa duit saye habis ..Uwaa . Tapi tappe , ade Bank Bergerak . Mwhahaha . Namenyee Nuryn Wardyna . Kawan kakyah . Dikira kawan baik kut . Dye belanja Pizza Hut , wayang n lain-2 . Dye bawakk seratus lebihh . Rase-2 nye habih ke duit dye tuh ? Pastu kite orang gi solat . Ingatkan x de aircond . Tapi ade . <3 ..Sejuk gilee . Kiteorang lepakk japp time tunggu kul 2 . Sebab kul 2 nak tengok wayang . Sampai laa di panggung wayang tak tepat kul 2 . Kul 2:01 . Hoho , lambat sket , gi beli popcorn . First time masuk , gelap n sejuk . Mule-2 tak biase , skang ni dah biase . Sambil marah orang belakang bising . Ahakss . Hehe . Ade orang jerit dan cakap carut . Sape la agaknyee ? Pastu kite orang pi makan . Masih rase gementar .. 2 Mee kongsi lima orang ... Hoo . Pastu kite orang gi Camelon ke mendape tah ! Tak ingat dhh ! Gi beli cincin . Hoho .. Wak lolok pakai cam mak datin . Hihi . Over ngakk . Heheee . Pastu kite orang balik laa . Malas ngakk .  MesraMall .
Yeyeyeyeayy , hari nim gi MM . Ngan kawan-2 . Best nyeee . Nak ajak kak Athirah . Tapi , dye balik kampung . :'( ... Muat ke dok awak kereta . Dahlaa kawan kakak saye besar-2 belaka . Almaklumlahh dah Tingkatan 3 . Hoho . Kembali ke topik MM . Kite orang gi MM ade sebab tertentu . Sebab kite orang nak main bowling . Yeyeyeyeyayy . Betul ke bowling kene bawak stoking sendiri ? Puih-3 , geram nyeee . Baru first time main . Kalau x dapat strike ( Memang patutponn ) . Kalau dapat , ( Alhamduillah ) .. Hohoo . Nak try pegang bowling . Kawan kakak saye ade 5 . Saye pulakk tak pasti . Hihi . Kiteorang gi kul 11 kut . Sebab ade org kate MM bkk kul 10 . . Sebenarnyee , dye ni HOTSTUFF . f
|
Annyeong
Hello , guise . My name is Ain Nafisha bt Mohamed Yusri . I love kpop #replace it . short welcome message okay ^^
|
The Boss

Full Name : Pumpkin-Umpkin-Umpkin
Nickname : Pump
Age : 1234 years old
Stay : Sun
Hobbies : Sleeping , eating , yummiy yummiy
Ambition :
dont knoww
Birthdate : 31 December
Favourite Quote : Sleeping is my hobby
Random Facts About Me
I'm not perfect . nobody perfect
I hate copycat
I hate hacker , anon . They're my enemy
I love Allah , my family , friends , cat . blabla
I don't need a BF . I need knowledge
I have list all my facts
I .. No , there is a half of my facts
I have a broken grammar
Replace it to your . PLEASE ERASE MY NON-SENSE PROFILEE
The Credits
Skin By : Fisha
Big Help : Wana,Fatin and Afiqah
Others : Tumblr
The Friends

Chingu
Chingu
Chingu
Chingu
Chingu
Chingu
Chingu
Chingu
Chingu
Chingu
Chingu
Chingu

MM ditunda :')
Assalamualaikum . Lame giloos saye x menulis post di blog . Becos malas . Tu je alasan . Skang nim saye nak cerite tentang "MM ditunda :') " . Kiteorang potpet potpet potpet banyak sangat lenim sebab ditunda . Ramai yang takleh gi . Kalau gi pown , saye dengan Athirah jerrr !! Mule2 dapat tahu xjadi sebab papa Athirah x bagi .. Nthen , papa Athirah bagi . Masetu ramai giloos x leh gi . Mama Athirah cadangkan tunda . Athirah lak , ikut jerpp . Saye cadangkan tunda ajolahh ! Len kali ! Fuh ! Laupown x sabar . Sampai mase 3 Dis tu TERbangun kul 3 pagi ! Wohoo ! Akibat tidaksabar sangat ! Mari-2 ditunda 12 / 12 nim . Haraplaa tidak ditunda agy !
Hai . Hai . Hai n Assalamualaikum ! Bertemu lagi di rancangan 'KHAS' bersama Malihah Munirah . :PPPP . Haha , ngade lop . Koyass . Fuh, fuh , fuh ! Berhabok blog gua . Lame tak update statuss . Sebab ade "Malas" mendatangi . Ngekk . Alang-2 dah dekat malam je . Nyamuk datang ! PAAAAAAAKKKKK !!!!!! Aduhh , hancur kulitkuu . Nganganga . Ngekss ! Aih , tukar topik daa . Topik ? Act , mneade topik pwnn ! =PPP . Skang nim , dok thau nok cite mende . Al - maklumlah CUTI SEKOLAH . Makan tidur solat fb . Saye nak pi MM nge Athirah / Hana / Ayn / Qistina / dan laen-2 cume takingat name . Kepada korang sume . Cadangnyee nak makan dulu , tapi adeorang nak pi POPULAR ! Ishh ! Oke-2 , asenye tu je laa . 
BFFAE
Assalamualaikum & haii !! Saye owner punye blog . Malas gilee nak update Blalala dekat Blog nim . Owner blog nim thu main Twitter / Facebook .
Siape laa owner blog nim ? Hehe ! Saye laa ! Kite bertemu lagy ! Sekang nim saye nak tunjukkan gambar - 2 M . A . F . A . My BFFAE . Dieorang semuanyee comel - 2 .
First , Faiqah ! <3 . My lovely Friendss ! Setiap kiteorang akan bergaduh . Tapi tak sampai 1 hari pon dah berbaik . Ade pergaduhan paling besar . Yang nim nak ambik 2 hari untuk setel ! Masetuh tahun 3 laa . Memang besar dehh !
Second , Affaf ! Die seorang yang baik hati ! Kiteorang pon pernah bergaduh . Tapi , kadang -2 die jadi dalam Geng Durroh . Tapi kiteorang tetap BFFAE
My Funniest Friend . <3 . Die selalu buat saye ketawa . Saye dah jadi macam Ketawa gilee - 2 jugak . Nape die tak masuk MahaRajaLawak ? Taktahu la nape . Die kate saye pon sporting jugak ? Hahak ! Nama die Nur Aina Azwa . Just call "Aina"
Sorry Affaf , time nim awak pi cakap nge Durroh ! Kiteornag pon ambik kesempatan nok koya ! Maaf yee ! Affaf Rusydeena , Wan Nur Faiqah Syakurah , Nur Aina Azwa , Malihah Munirah . Nama singkatan . M . A . F .A ! K , tu jee ! Byee !
MesraMall
Assalamualaikum , hoho . Ajak ramai-2 , gi due orang jerpp . Puih-3 . Tapi best gokk . Mule-2 main bowling . Time main tuhh nampak cam senang jerpp . Padahal ... !! Tpi akhir-2 dpat gok strike . >.< .. Sokmoo masuk longkang .. Pastu gi shopping-2 . Time ni laa duit saye habis ..Uwaa . Tapi tappe , ade Bank Bergerak . Mwhahaha . Namenyee Nuryn Wardyna . Kawan kakyah . Dikira kawan baik kut . Dye belanja Pizza Hut , wayang n lain-2 . Dye bawakk seratus lebihh . Rase-2 nye habih ke duit dye tuh ? Pastu kite orang gi solat . Ingatkan x de aircond . Tapi ade . <3 ..Sejuk gilee . Kiteorang lepakk japp time tunggu kul 2 . Sebab kul 2 nak tengok wayang . Sampai laa di panggung wayang tak tepat kul 2 . Kul 2:01 . Hoho , lambat sket , gi beli popcorn . First time masuk , gelap n sejuk . Mule-2 tak biase , skang ni dah biase . Sambil marah orang belakang bising . Ahakss . Hehe . Ade orang jerit dan cakap carut . Sape la agaknyee ? Pastu kite orang pi makan . Masih rase gementar .. 2 Mee kongsi lima orang ... Hoo . Pastu kite orang gi Camelon ke mendape tah ! Tak ingat dhh ! Gi beli cincin . Hoho .. Wak lolok pakai cam mak datin . Hihi . Over ngakk . Heheee . Pastu kite orang balik laa . Malas ngakk . 
MesraMall .
Yeyeyeyeayy , hari nim gi MM . Ngan kawan-2 . Best nyeee . Nak ajak kak Athirah . Tapi , dye balik kampung . :'( ... Muat ke dok awak kereta . Dahlaa kawan kakak saye besar-2 belaka . Almaklumlahh dah Tingkatan 3 . Hoho . Kembali ke topik MM . Kite orang gi MM ade sebab tertentu . Sebab kite orang nak main bowling . Yeyeyeyeyayy . Betul ke bowling kene bawak stoking sendiri ? Puih-3 , geram nyeee . Baru first time main . Kalau x dapat strike ( Memang patutponn ) . Kalau dapat , ( Alhamduillah ) .. Hohoo . Nak try pegang bowling . Kawan kakak saye ade 5 . Saye pulakk tak pasti . Hihi . Kiteorang gi kul 11 kut . Sebab ade org kate MM bkk kul 10 . . Sebenarnyee , dye ni HOTSTUFF .